چی میخوای؟

بهار رویاهایمان

دلنوشته های دو تنها

چی میخوای؟

.

..اگر چیزی خواستی و به آن نرسیدی...بدان خداوند بهترش را نصیبت می کند..



نظرات شما عزیزان:

farnaz
ساعت12:48---14 دی 1393

حسین یه چیزی بگم...
اون طراحی رو خیلی خوشگل کشیدی...مرررسی!
پاسخ: از قیافه و شکل و شمایل خودت تعریف میکنی؟...!!! ... خیلی زرنگیــا خاااااااانوووووم...

به خودم قول داده بودم اگه یه روز هم برا اولین بار توانایی کشیدن یه چهره رو پیدا بکنم، اون چهره، یه چهره خاص باشه برام

حالا بگو ببینم خاص هستی یا نه؟

من یه چیزایی کشیدم رو کاغذ و شرمندتم شدم که تو رو اینطوری کشیدم... 

 



حسین
ساعت13:40---13 دی 1393
مشکل اینه که من بهترین رو میخواستم
از حالم پرسیده بودی...
: هــــییییی... خوب م!
این کلمه ی خوب یکبار هم برا همیشه به میم من نچسبید...
تایتانیک ... هه هه... نقاشی تایتانیک یه خورده( یه چند وجبی) غیر اسلامی تر بودا، نبود؟ ... هه هه... نمیدونم چرا تو هی میزنی جاده خاکی...مراقب باش، چپ نکنـــــــی...از من گفتن، از تو هم نشنیدنو شیطنت کردن
پاسخ:...جاده خاکی؟...چپ؟... نه من منظوری نداشتم همینطوری گفتم....ولی مثه اینکه گفتنش درست نبود متاسفم!:D
پاسخ: گــُــندش نکن، منم شوخی کردم... وگرنه حیای جنابعالی به من اثبات شدست...:D ... اینقد هم تاسف نخور، به جاش آب نبات چوبی بخور :D...


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 13 دی 1393برچسب:, ] [ 12:52 قبل از ظهر ] [ H&f ] [ ]