فریاد عشق=مرهم دل....یار بی وفا=جدایی.جدایی!

بهار رویاهایمان

دلنوشته های دو تنها

فریاد عشق=مرهم دل....یار بی وفا=جدایی.جدایی!

دلم میخات پر بزنم،
به آسمون سر بزنم
تو این زمین داد بزنم،
عشقمو فریاد بزنم
اگر بخات حتی براش،
زمانو بر هم بزنم

تیک تاک اون ثانیه ها،
برای من، دلواپسن
کجا برم، به کی بگم،
آخر به تو من میرسم

اگر به تو من نرسم،
دل رو به دریا میزنم
جونو از این تن میگیرم،
دنیا رو آتیش میزنم

چرخو فلک داره ادا،
در میاره برای ما
میچرخه برعکس همیشه،
چرخش برای عاشقا

از اون توقع ندارم،
بفهمه حرفای دلم
آخه نداره قلبی که،
درک کنه حال عاشقم

تنها به این من دلخوشم،
خدا خودش یه عاشقه
همدم تنهایی من،
میدونه نیست دل تو دلم

بیا و برگرد و ببین،
چی میکشم تو عاشقی
زارو پریشونه صدام،
دلم نداره مرهمی



نظرات شما عزیزان:

حسین
ساعت20:39---24 آذر 1393
عجب اسمی گذاشتی کلـک

farnaz
ساعت19:45---24 آذر 1393

nmkhai ybaram begi ...mdni k bham nemirsim?

حسین: من دوس دارم بگم: دوس ندارمممممممم تو کار خدا دخالت کنم.....?خندهok


پاسخ:hehe...kare khda?... kash tu kare manam haminturi budi:D


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 24 آذر 1393برچسب:, ] [ 7:40 بعد از ظهر ] [ H&f ] [ ]