سه نقطه یعنی جمله ی آخر عکس..

بهار رویاهایمان

دلنوشته های دو تنها

سه نقطه یعنی جمله ی آخر عکس..



نظرات شما عزیزان:

جواد
ساعت15:27---21 آذر 1393


حسین
ساعت18:14---16 آذر 1393
تو از من بدی دیده ای، چرا معنای نظم نقطه ها را، اینچنین بیرحمانه تعبیر میکنی... هااااان ...

رضا
ساعت11:43---15 آذر 1393
مدتهاست ازین خونه رفتی
خوشحالم که تو
بی غم و بهونه رفتی
تو که رفتنی بودی
پس کاش خرابش نمیکردی
آرامش این خونه رو
عذابش نمیکردی


رضا
ساعت11:42---15 آذر 1393
عــــادت نـــدارم درد دلـــــم را ، به هـمه کــــس بگویـــم
..! ! ! پس خاکـــــش میکنم زیــر چهـــــره ی خنــــدانم.. ،
تا همـــــه فکـــــر کننــــد . . . نه دردی دارم و نه قلبــــــــــــــی
حسین: این حرفت بدجوری نوای دلمو در آوووورد... :'( ... اما افسوس که پـُـر رو میشی اگه نظرت تایید بـشه ...


رضا
ساعت11:41---15 آذر 1393

فقط مال خودم ...

خنده هات

طرز نگات

فقط مال خودم هستی

تمـــــــــــامــــــ حــــــجــــــــــــم

قلبــــــــــت

تمامـ روحــ و فکرت

تمامـ تو

✘ اے کاش بدانے تمام تو سهم من است✘

و چقدر

حسود ميشوم

اگر سهمی ببرد

از تو کسی

حتی

بـه جـسـارت

✘یه لایـــک✘
پاسخ:mrsi sar zadi...delemun barat tang shde bd....

 jumlehat ghashangan,,...



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 12 آذر 1393برچسب:, ] [ 6:43 بعد از ظهر ] [ H&f ] [ ]